SUNLight Studijas lietošanas noteikumi

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Šie lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka kārtību, kādā tiek sniegti un izmantoti SUNLight solāriju studijas (turpmāk – Studija) pakalpojumi, kā arī tiek lietota tīmekļa vietne sunlightstudio.lv.

1.2. Izmantojot Studijas pakalpojumus, klients apliecina, ka ir iepazinies ar šiem Noteikumiem un tiem piekrīt.

1.3. Studijai ir tiesības jebkurā laikā grozīt Noteikumus, publicējot atjaunoto versiju tīmekļa vietnē. Grozījumi stājas spēkā no to publicēšanas brīža.

2. Pakalpojumu apraksts

2.1. Studija piedāvā solāriju pakalpojumus, kā arī ar iedeguma veidošanu saistītus produktus un konsultācijas.

2.2. Pakalpojumi tiek sniegti tikai personām, kas sasniegušas 18 gadu vecumu, atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.13.

2.3. Studijā tiek izmantotas sertificētas iekārtas, kas tiek regulāri apkopotas un kuru lampas tiek nomainītas saskaņā ar ražotāja noteikto kalpošanas laiku (parasti 800–1000 darba stundas).

2.4. Studija nodrošina klientiem informāciju par ultravioletā starojuma riskiem un drošas sauļošanās pamatprincipiem.

3. Solārija apmeklēšanas un lietošanas kārtība

3.1. Pirms pirmā solārija apmeklējuma klientam ir jāaizpilda patērētāja anketa, kurā tiek norādīts ādas fototips, veselības stāvoklis un iespējamie riska faktori.

3.2. Patērētāja anketa ir derīga 6 mēnešus; pēc šī termiņa beigām tā jāatjauno.

3.3. Solārija pakalpojuma sniedzējs var atteikt pakalpojumu, ja konstatē veselības riskus vai ja klienta sniegtā informācija norāda uz ultravioletā starojuma nepanesamību.

3.4. Klients apņemas:

ievērot noteikto seansa ilgumu un iekārtas lietošanas instrukciju;

izmantot aizsargbrilles (nodrošina Studija vai klients pats);

neapmeklēt solāriju alkohola vai narkotisko vielu ietekmē;

ievērot Studijas personāla norādījumus un drošības prasības.

3.5. Studija patur tiesības atteikt pakalpojumu sniegšanu, ja klients neievēro šos Noteikumus vai apdraud savu un citu personu drošību.

3.6. Starp diviem solārija apmeklējumiem jābūt vismaz 48 stundu pārtraukumam, saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu Nr.13 “Prasības kosmētiskā iedeguma pakalpojuma sniegšanai” 14. punktu.

3.7. Klients apņemas ievērot šo pārtraukumu, lai novērstu ādas apdegumu un pārdozēta ultravioletā starojuma risku.

4. Veselības un drošības brīdinājumi

4.1. Ultravioletais starojums var radīt ādas un acu bojājumus, ja netiek ievēroti drošības noteikumi.

4.2. Solārija lietošana nav ieteicama:

personām ar ādas slimībām, pigmentācijas traucējumiem vai ādas vēža risku;

personām, kas lieto medikamentus, kuri paaugstina jutību pret UV starojumu (piemēram, antibiotikas, hormonu preparātus u.c.);

grūtniecēm;

personām ar ļoti gaišu vai jutīgu ādu.

4.3. Klients ir pilnībā atbildīgs par savu veselības stāvokli un solārija izmantošanas piemērotību.

4.4. Studija neuzņemas atbildību par veselības traucējumiem, kas radušies, ja klients nav ievērojis drošības ieteikumus vai sniedzis nepatiesu informāciju anketā.

5. Apmaksa un rezervācijas

5.1. Pakalpojumi tiek apmaksāti pirms seansa sākuma skaidrā naudā, ar maksājumu karti vai tiešsaistē (ja šāda iespēja ir pieejama).

5.2. Rezervācijas var veikt pa telefonu vai uz vietas Studijā.

5.3. Studija patur tiesības atcelt vai pārcelt rezervāciju tehnisku iemeslu vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ.

6. SUNLight klienta un dāvanu kartes

6.1. SUNLight klienta un dāvanu kartes (turpmāk – Karte) tiek izsniegtas konkrētam klientam un ir personīgas.

6.2. Karte nav nododama citām personām.

6.3. Kartes derīguma termiņš ir 12 mēneši no iegādes vai aktivizācijas dienas.

6.4. Kartes atlikumu un derīguma termiņu iespējams noskaidrot Studijā vai rakstot uz sunlightriga@gmail.lv

6.5. Karte nav apmaināma pret naudu un to var izmantot tikai solārija pakalpojumu apmaksai.

6.6. Nozaudēšanas gadījumā klients nekavējoties informē Studiju pa e-pastu vai tālruni. Karte tiek bloķēta tajā pašā vai nākamajā darba dienā.

6.7. Pēc klienta rakstiska iesnieguma Studija var pārnest neizmantoto atlikumu uz jaunu karti, piemērojot maksu 4,00 EUR.

6.8. Ja klients nav laikus paziņojis par kartes nozaudēšanu, Studija neuzņemas atbildību par tās izmantošanu trešo personu rīcībā.

6.9. Studija patur tiesības mainīt kartes lietošanas nosacījumus, publicējot aktuālo informāciju vietnē vismaz 10 dienas pirms izmaiņu stāšanās spēkā.

7. Atbildība

7.1. Klients atbild par jebkādiem bojājumiem, kas nodarīti Studijas īpašumam vai iekārtām viņa rīcības rezultātā.

7.2. Studija neuzņemas atbildību par:

klienta veselības traucējumiem, kas radušies, neievērojot Noteikumus vai ārsta ieteikumus;

personīgo mantu zudumu vai bojājumu Studijas telpās.

7.3. Par aizmirstajām mantām:

Studija nenes atbildību par klientu aizmirstajām personīgajām mantām un nav pienākuma tās uzmeklēt vai atgriezt.

Ja pēc klienta apmeklējuma Studijas administratore atrod aizmirstas privātas mantas (tostarp rotaslietas), Studija centīsies sazināties ar īpašnieku un, ja iespējams, atgriezt mantas.

Lai saņemtu atpakaļ atrastās mantas, klientam jāapraksta:

kurā konkrētajā solārija kabīnē tās ir aizmirstas;

apmeklējuma datumu un aptuveno laiku;

aizmirsto mantu aprakstu (krāsa, izmērs, materiāls u.c. pazīmes).

7.4. Studija nodrošina regulāru iekārtu tehnisko apkopi, lampu nomaiņu un higiēnas prasību ievērošanu atbilstoši MK noteikumiem Nr.13 un ražotāju norādījumiem.

8. Personas datu aizsardzība

8.1. Studija apstrādā klientu personas datus saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Regula (ES) 2016/679) un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

8.2. Datu apstrādes mērķis ir pakalpojumu nodrošināšana, klientu uzskaite, rezervāciju pārvaldība un, ja klients devis piekrišanu, informācijas sniegšana par akcijām un īpašiem piedāvājumiem.

8.3. Personas dati netiek izpausti trešajām personām, izņemot Studijas pilnvarotiem datu apstrādātājiem (piemēram, norēķinu vai IT sistēmu uzturētājiem).

8.4. Klientam ir tiesības piekļūt saviem datiem, tos labot vai pieprasīt dzēšanu, rakstot uz e-pastu: sunlightriga@gmail.lv

8.5. Sīkāka informācija par datu apstrādi pieejama sadaļā “Privātuma politika”.

9. Klientu sūdzības un strīdu risināšana

9.1. Jautājumu, priekšlikumu vai sūdzību gadījumā klients var sazināties ar Studiju pa e-pastu sunlightriga@gmail.lv

9.2. Studija izskata sūdzības 10 darba dienu laikā no to saņemšanas.

9.3. Ja strīdu neizdodas atrisināt sarunu ceļā, klients var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

9.4. Studija sadarbojas ar PTAC un ievēro tā norādījumus strīdu risināšanā.

10. Noslēguma noteikumi

10.1. Šie Noteikumi ir saistoši visiem Studijas klientiem un mājaslapas sunlightstudio.lv lietotājiem.

10.2. Ja kāds no Noteikumu punktiem kļūst spēkā neesošs, pārējie punkti paliek spēkā.

10.3. Studijas nosaukums, logo un tīmekļa vietnes saturs ir aizsargāti ar autortiesībām.

10.4. Jautājumi, kas nav atrunāti šajos Noteikumos, tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.